Jeg velger meg april

Jeg velger meg april


Tulipaner i full blomst
I den det gamle faller,
i den det ny får feste;
det volder litt rabalder,-
dog fred er ei det beste,
men at man noe vil.


Vakre påskeliljer
Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,-
i den blir somren til!

knopper

….

Noen ganger må man ut og leke med kamera.
Prøver å få skikkelig dreisen på selektiv fokus og blenderåpning.
Blomster er perfekte motiv som ikke mister tålmodigheten.

Så varmer sola så godt også.

Bjørnstjerne Bjørnson fikk satt ord på det han.

Blå perler

Legg igjen en kommentar

